Majoritatea căutărilor de informații se fac astăzi online, prin intermediul motoarelor de căutare. Potrivit unui studiu realizat de Google, 49% din consumatori utilizează motorul de căutare Google pentru a descoperi produse noi, fie că sunt disponibile online sau în magazinele fizice. De asemenea, 74% dintre clienții care au cumpărat produse dintr-un magazin fizic au menționat că, înainte de achiziție, s-au informat online cu privire la aspecte precum cel mai apropiat magazin, orarul de funcționare, timpul de așteptare sau diverse informații de contact ale companiei.
În prezent Google deține 91,05% din piața globală a motoarelor de căutare ceea ce subliniază importanța vizibilității online pentru orice afacere în cadrul acestei platforme.
Dacă tastezi pe Google tipul de produs sau serviciu comercializat de tine, pe ce poziție în rezultatele căutării se afișează compania ta: prima, a doua, o pagină mai indepărtată sau deloc? Dacă răspunsul e deloc sau pe o pagină mult mai îndepărtată, atunci e momentul să consideri o actualizare a paginii de prezentare, sau să creezi una.
În acest articol îți vom prezenta câteva motive pentru care acum este momentul să investești în prezența digitală a companiei tale.
Creșterea vizibilității
Prezența online a companiei tale va genera o creștere a vizibilității în rândul persoanelor care caută produsele sau serviciile pe care le oferi. Cu cât compania ta este mai vizibilă în motoarele de căutare, cu atât aceasta va fi percepută ca o companie de încredere și va fi aleasă în detrimentul unei afaceri care nu are o prezență solidă în mediul online.
Deținerea unui site de prezentare îți va permite să țintești audiența dorită prin diverse strategii de optimizare SEO. De exemplu, dacă cineva are nevoie de un electrician, primul lucru pe care îl va face este să caute pe Google folosind cuvinte cheie specifice, precum “electrician Cluj-Napoca”. Dacă compania ta nu are o prezență online bine optimizată, șansele ca acel client potențial să te găsească sunt foarte mici spre deloc.
Credibilitate și profesionalism
Vizibilitatea înseamnă încredere. Un site de prezentare sporește credibilitatea și profesionalismul perceput al companiei. Un astfel de site îți permite să îți demonstrezi competența prin includerea de testimoniale ale clienților, certificări și premii obținute de-a lungul timpului.
Accesibilitate 24/7
Accesibilitatea dată de un site web nu trebuie, de asemenea, ignorată. Un site web poate oferi informații despre compania ta non-stop, indiferent de zi sau oră. Prin includerea unei pagini dedicate întrebărilor frecvente și a unui formular de contact, potențialii clienți pot intra în conversație cu tine ușor și rapid, ceea ce duce la o mai bună interacțiune și satisfacție a clienților.
Instrument de marketing
Prin intermediul unui site de prezentare ai posibilitatea de a implementa diverse strategii de marketing. Spre exemplu, poți crea o secțiune de blog sau genera oferte speciale și campanii de email marketing pentru a fideliza clienții existenți și atrage pe cei potențiali. Un blog, spre exemplu, poate oferi informații valoroase și relevante pentru clienți, ceea ce va crește traficul pe site și va îmbunătăți poziționarea în motoarele de căutare.
De asemenea, cu ajutorul unui site web, ai posibilitatea de a colecta datele de contact ale clienților pentru a le trimite ulterior diverse campanii de marketing pe email, construind astfel o relație pe termen lung.
Avantaj competitiv
Un website de prezentare bine optimizat și cu un conținut de calitate îți poate diferenția compania de concurență.
Poți prezenta portofoliul, oferi informații detaliate despre produse sau servicii și crea oferte exclusive pentru vizitatorii site-ului.
Eficientizarea operațiunilor
Automatizarea anumitor procese reprezintă un alt motiv pentru care fiecare companie ar trebui să dețină un site web propriu. Eficientizarea operațiunilor va duce la o economie de timp și resurse. Un site de prezentare poate integra sisteme de programări și vânzări online, facturare automată sau chat-uri de suport, reducând astfel timpul de preluare a solicitărilor și costurile cu personalul.
Concluzie
În peisajul digital rapid evolutiv de astăzi, importanța deținerii unui site de prezentare nu poate fi subestimată. Cu peste 2,1 miliarde de cumpărători unici online și o schimbare semnificativă în comportamentul consumatorilor către platformele online, afacerile care nu își stabilesc o prezență online puternică riscă să fie lăsate în urmă (Synergy, 2023).
Fiecare companie ar trebui să aibă un site web din următoarele motive: creșterea vizibilității și credibilității, accesibilitatea 24/7 a informațiilor, rolul esențial în strategia de marketing digital, posibilitatea de a menține o relație constantă cu clienții, avantajul competitiv pe care îl oferă și eficientizarea operațiunilor prin automatizarea anumitor procese.
Pentru prosperitatea vizibilității online, în același timp este important ca site-ul de prezentare să fie unul modern și ușor de utilizat pentru toate categoriile de potențiali clienți. Acesta trebuie să fie ușor de navigat, să scoată în evidență avantajele companiei și a produselor sau serviciilor promovate cât și să ofere indicii ale calității serviciilor oferite, precum un portofoliu solid sau certificări.
Astfel un pas foarte important este alegerea unei echipe de incredere care își va dedica profesionalismul pentru livrarea celui mai bun rezultat. Aici, echipa TagDiv, adică noi, este gata să te ajute să îți creezi o prezență online emblematică, care va ieși în evidență și atrage clienți către tine. Accesează Portofoliul nostru pentru a te convinge.
De asemenea, dacă dorești să îți creăm un iste de prezentare adaptat nevoilor tale, vizitează pagina noastră Creare site de prezentare sau Solicită o ofertă pentru a afla mai multe despre serviciile și prețurile oferite de compania noastră. Te putem ajuta să creezi un site de prezentare care să reflecte profesionalismul și unicitatea afacerii tale. Prețurile pentru pachetele de realizare site de prezentare încep de la €189.