Apariția internetului cât și dezvoltarea noilor tehnologii a schimbat modul în care indivizii ajung să comunice și să se raporteze la companii. Dacă în trecut companiile erau prezente exclusiv on-site, în ziua de astăzi tot mai multe firme își suplimentează modelului de business clasic cu o prezență online. Unul dintre instrumentele online la care companiile recurg în vederea stabilirii unei prezențe online este legată de dezvoltarea unui site web.
Astfel, în minutele ce urmează îți vom prezenta o serie de motive pentru care fiecare business existent pe piață ar trebui să ia în considerare crearea un site web personalizat.
Crește credibilitatea
Deținerea unui website crește credibilitatea percepută a unei companii. Acest lucru se datorează faptului că în această eră digitală, indivizii acordă o importanță majoră prezenței online a unei companii. Potrivit unui studiu realizat de Universitatea Stanford, 75% dintre indivizi judecă credibilitatea unei companii pe baza aspectului website-ului, iar 81% dintre indivizi preferă să caute informații despre companie pe website-ul său înainte să realizeze o achiziție (Flynn, 2023).
Astfel crearea unui website cu aspect vizual plăcut și adaptat segmentului țintă ar contribui în cele din urmă nu doar la creșterea credibilității percepute, ci și la creșterea vânzărilor.
Îmbunătățește imaginea de brand
Website-ul reprezintă cartea de vizită a unei companii, un spațiu prin intermediul căruia compania poate oferi informații despre cine este, care sunt valorile sale, sau obiectivele spre care tinde. Dacă în trecut aceste informații nu erau la îndemâna oricui, acum acestea pot fi accesate mai ușor ca oricând prin intermediul unui website.
Oferă conveniență în accesare
Unul dintre cele mai importante beneficii ale deținerii unui website este dat de accesibilitatea în accesare a acestuia. Fiind deschis 24/7, clienții pot avea acces la informațiile, serviciile sau produsele de care au nevoie în orice moment din zi sau noapte, la un click distanță.
Prezența online a companiei va crește numărul de clienți și îmbunătăți poziția ta pe piață, creând noi oportunități de dezvoltare.
Ajunge mai ușor la audiența țintă
Un site web poate ajuta compania să identifice mai eficient segmentul țintă, să intre pe noi piețe, să își recâștige clienții pierduți, și chiar să identifice motivele care au stat la baza pierderii lor. Poate oferi de asemenea cadrul oportun îmbunătățirii experienței clienților și adaptarea la nevoile și comportamentului lor.
Asigură un punct de contact
Un website oferă beneficiul de a pune la dispoziție un spațiu de contact pentru persoanele care doresc să obțină informații de referință precum sediul, numărul de contact, sau chiar adresele în care compania își desfășoară activitatea.
Includerea unor astfel de informații va ajuta compania să fie descoperită de clienți în funcție de localizarea lor geografică, respectiv permite acestora să ajungă mai ușor în contact cu compania ta.
Concluzie
Într-un mediu de business globalizat aflat într-o continuă dezvoltare, prezența online a companiilor a devenit absolut necesară, chiar firească pentru companii. Indiferent de natura, dimensiunea și vechimea de pe piață a firmei, crearea unui website oferă beneficii semnificative pentru aceasta, dintre care putem aminti creșterea credibilității, conveniența, ușurința în accesare și ajungerea mai ușor la audiența țintă.
Ai nevoie de un site web personalizat pentru compania ta? Contactează-ne pentru a discuta și ați oferi servicii de creare site web adaptate nevoilor tale.