Web Analytics Made Easy - Statcounter

Termeni și Condiții

Pentru o colaborare fără probleme, asigurați-vă că citiți termenii și condițiile definite mai jos!

Program Orar

Echipa noastră de experți este pregătită să facă proiectul dvs. un succes. În funcție de solicitarea dvs., înainte de începerea colaborării, veți primi o estimare a timpului necesar pentru finalizare.

Designerii și dezvoltatorii noștri web vă vor asista și în rezolvarea sarcinilor mai ușoare de dezvoltare. Pentru proiecte, avem criterii de selecție pentru un minim de 2 ore per comandă. Dacă poate fi rezolvat în mai puțin timp și doriți să ne ocupăm de asta pentru dvs., veți fi taxat pentru orele minime.

Programul nostru standard de lucru: Luni – Vineri 09:00 – 17:00 GTM+2.

În funcție de volumul și complexitatea cererilor, echipa noastră poate decide să depășească programul standard de lucru pentru a livra proiectul dvs. în intervalul de timp estimat pentru finalizare.

Depozit

Colaborarea între dvs. în calitate de client și echipa de dezvoltare web tagDiv începe cu efectuarea unui depozit de 50%. Depozitul nu este rambursabil. Cu toate acestea, suntem siguri că nu veți dori niciodată să-l primiți înapoi. Plata este efectuată prin PayPal și poate fi procesată prin intermediul contului dvs. PayPal sau prin transfer bancar. Veți primi detaliile bancare împreună cu factura.

Revizii

Odată ce toate sarcinile solicitate sunt finalizate, clientul primește o notificare prin email de la echipa tagDiv. Această notificare trebuie confirmată în următoarele 72 de ore.

Un client are dreptul la două revizuiri gratuite. Dacă aveți nevoie de corecții, vă rugăm să răspundeți și să le trimiteți pe toate într-o serie. Toate revizuirile ulterioare vor fi taxate ca noi sarcini. Revizia se referă la cerințele inițial stabilite și nu implică adăugarea de noi sarcini.

Payment

Un client primește o factură prin e-mail când lucrările și reviziile gratuite sunt finalizate. Plata trebuie efectuată în următoarele 7 zile. Schimbările noi vor fi plătite separat, printr-o nouă factură.

Plata este efectuată prin PayPal și poate fi procesată prin intermediul contului dvs. PayPal sau prin transfer bancar. Veți găsi detaliile contului bancar pe factură.

Conținut și SEO

Serviciul „Gestionarea conținutului” se referă la adăugarea unui conținut deja existent pe un site web, deoarece nu oferim servicii de redactare.

Transformarea conținutului în „SEO friendly” se referă la marcările adecvate pentru text cu ajutorul tag-urilor de titlu, etc. Aceasta nu include adăugarea de titluri sau descrieri meta.

Taxare Suplimentară

Prețurile pentru găzduirea site-ului web, numele de domeniu, CDN și imagini de stoc sunt suplimente și vor fi plătite separat către furnizorul de servicii.

Securitate și Acreditări

Credențialele de acces la site-ul web al clientului sunt disponibile numai personalului tagDiv și pot fi utilizate doar pentru îndeplinirea serviciilor comandate. Vă sugerăm să urmați regulile generale de siguranță pe internet, iar după finalizarea proiectului, vă rugăm să schimbați toate parolele furnizate.