Web Analytics Made Easy - Statcounter

Termeni și Condiții

Pentru o colaborare fără probleme, asigurați-vă că citiți termenii și condițiile definite mai jos!

Program Orar

Echipa noastră de experți este pregătită să facă proiectul tău un succes. În funcție de solicitarea ta, înainte de începerea colaborării, vei primi o estimare a timpului necesar pentru finalizare.

Designerii și dezvoltatorii noștri web îți vor sta la dispoziție și în rezolvarea sarcinilor mai ușoare de dezvoltare. Pentru proiecte, avem criterii de selecție pentru un minim de 2 ore per comandă. Dacă poate fi rezolvat în mai puțin timp și dorești să ne ocupăm de asta pentru tine, vei fi taxat pentru orele minime.

Programul nostru standard de lucru: Luni – Vineri 09:00 – 16:30 GTM+2.

În funcție de volumul și complexitatea cererilor, echipa noastră poate decide să depășească programul standard de lucru pentru a livra proiectul dvs. în intervalul de timp estimat pentru finalizare.

Depozit

Colaborarea dintre tine și echipa de dezvoltare web tagDiv începe cu plata unui avans de 50%. Avansul nu este rambursabil. Totuși, suntem siguri că nu vei dori să-l ceri înapoi. Poți efectua plata prin PayPal, fie folosindu-ți contul PayPal, fie prin transfer bancar. Vei primi detaliile bancare odată cu factura.

Revizii

Odată ce toate sarcinile solicitate sunt finalizate, clientul primește o notificare prin email de la echipa tagDiv. Această notificare trebuie confirmată în următoarele 72 de ore.

Ai dreptul la două revizii gratuite. Dacă ai nevoie de corecturi, te rugăm să le comunici toate odată. Orice alte revizii suplimentare vor fi taxate ca noi sarcini. Reviziile se referă strict la cerințele inițiale și nu implică adăugarea unor sarcini noi.

Pentru proiectele care includ aspecte de design, dacă nu se specifică altfel, Consultantul va (1) realiza o versiune a proiectului, (2) ți-o va prezenta și (3) va efectua modificările rezonabile solicitate de tine. „Rezonabil” se referă la schimbări de rutină, precum culori, fonturi, repoziționarea elementelor, dimensiuni etc. Acest proces constituie o „rundă” de modificări. La discreția Consultantului, modificările minore suplimentare pot fi acceptate fără costuri adiționale. Totuși, dacă o revizie este considerată semnificativă, majoră sau o schimbare de direcție, Consultantul va discuta cu tine, deoarece acest lucru poate implica costuri suplimentare, facturate conform tarifului orar standard specificat în prezentul contract.

Reviziile proiectului vor fi oferite în limita a 10% din totalul estimat de ore pentru execuția contractului. Orice revizii suplimentare care depășesc acest procent vor fi taxate separat, conform tarifelor agreate în acest contract.

Payment

Un client primește o factură prin e-mail când lucrările și reviziile gratuite sunt finalizate. Plata trebuie efectuată în următoarele 7 zile. Schimbările noi vor fi plătite separat, printr-o nouă factură.

Plata este efectuată prin PayPal și poate fi procesată prin intermediul contului individual de PayPal sau prin transfer bancar. Detaliile contului bancar vor fi regăsite pe factură.

Conținut și SEO

Serviciul „Gestionarea conținutului” se referă la adăugarea unui conținut deja existent pe un site web, deoarece nu oferim servicii de redactare.

Transformarea conținutului în „SEO friendly” se referă la marcările adecvate pentru text cu ajutorul tag-urilor de titlu, etc. Aceasta nu include adăugarea de titluri sau descrieri meta.

Taxare Suplimentară

Prețurile pentru găzduirea site-ului web, numele de domeniu, CDN și imagini de stoc sunt suplimente și vor fi plătite separat către furnizorul de servicii.

Securitate și Acreditări

Credențialele de acces la site-ul web al clientului sunt disponibile numai personalului tagDiv și pot fi utilizate doar pentru îndeplinirea serviciilor comandate. Îți sugerăm să urmezi regulile generale de siguranță pe internet, iar după finalizarea proiectului, te rugăm să schimbi toate parolele furnizate.